czwartek, 2 stycznia 2014

Dzień 2 - Dieta

Wiem, że moja dieta nie może być zbyt rygorystyczna bo w niej nie wytrwam. Musi być też smaczna bo często mam ochotę na coś dobrego. Dlatego zmiany zacznę od zmniejszenia porcji i wykluczenia pewnych produktów. A podobno dieta to 70% sukcesu.

Od dzisiaj jem dużo:

  • ryby 
  • kurczak i indyk (ale nie smażone!)
  • chudą wołowinę i szynkę
  • warzywa - zwłaszcza zielone (szpinak, brokuły, sałata)
  • serki i jogurty
  • jajka
  • piję dużo wody mineralnej
  • ryż
  • ciemne pieczywo

Nie jem:
  • słodycze
  • chipsy
  • fast foody
  • sól i cukier
  • napoje gazowane i  soki
  • alkohol
  • energetyki i mózgojeby
Utrzymanie 5 posiłków dziennie zwykle mi nie wychodzi ze względu na pracę. Myślę, że na początek wystarczającą zmianą będzie jak przynajmniej kilka razy w tygodniu uda mi się przygotować swój posiłek do pracy zamiast kupować wątpliwej jakości obiady.

Postaram się też wyrobić sobie zdrowsze nawyki. Nie słodzić kawy i herbaty, mniej solić a używać więcej przypraw, zastąpić śmietanę jogurtem naturalnym 0% itp.

Z niektórych rzeczy ciężko będzie zrezygnować... Już tęsknię za czekoladą... Chyba z czekoladą będzie najtrudniej... Mam nadzieję, że jakoś uda się wytrwać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz